8.7.09

Pytaniem na pytanie

Kampanie społeczne to prawdziwa plaga naszych dni. Każdy powód jest dobry, a co jeden to głupszy. Właśnie pojawiły się billboard'y propagujące pierdołowatość wśród robotników budowlanych. Na dokładkę niepomysłowe i zajeżdżające tanim efektem – z plakatów i z TV-spota straszy czerwona jucha. Kontra jurciopana przybrała również formę plakatową. Ludu budowniczy naszych miast – plwaj z pogardą na zagrożenia! Do roboty! Na rusztowania!

Kampania społeczna najczęściej jest niepotrzebna lub wręcz szkodliwa, prawie zawsze jest złodziejska (kto by to robił za własne pieniądze?) ale czasami może być interesująca pod względem kreatywnym – w piątek będzie ciekawy przykład.
...
We wrysie pomogło zdjęcie robotnika pracującego przy wznoszeniu Empire State Building. Reprodukcja do nabycia [TU]. Wrys na pokrewny temat [TU] i [TU].

2 komentarze:

  1. Robotnicy zostawiali kiedys po sobie piramidy, a teraz...wszystko sie rozpada w ciagu 100 lat tandeta jak Nokia.

    Jurcio, podesle Tobie w koncu materialy do przerobki. Teczka mi pecznieje:)

    sciskam,
    H

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaa... I duch w człeku skarlał.

    To czekam co mi tam zapodasz :)

    pzdr, jur

    OdpowiedzUsuń