Wystarczy spojrzeć jak pewien bank (jurciopan nie będzie tu robił lokowania produktu), grając płytko na stereotypach, szydzi tu z fałszywych rzecz jasna cech!
Mówi Szkot do Szkota
– Wiesz, słyszałem, że benzyna zdrożała.Ha ha, bardzo śmieszne. Conajmniej jak te kawały o Auschwitz! Wstyd panowie bankierzy!
– I czym się przejmujesz, przecież nie masz samochodu?
– Ale mam zapalniczkę!
Jakie kawaly o A-itz? Moze Jurciopan cos przytoczy?
OdpowiedzUsuńNice try agencie mossadu ;-) Te kawały są powszechnie znane i nie ma potrzeby ich przytaczania. No, może jeden rysunkowy od Jurcia ;-)
OdpowiedzUsuńhttp://jurcio.blogspot.com/2010/02/ostatki.html
dobre!
OdpowiedzUsuń:-]
@Jurcio
OdpowiedzUsuńTo z czego się będziemy śmiać ?
reklama seksistowska - be, reklama przywołująca stereotypy - be.
Nawet kawałów o Obamie nie ma z wiadomych względów.
Ludzie - trochę luzuuuuuuuuuuu :)
@Tribu
UsuńMnie najbardziej śmieszą tropiciele tych tematów.. dopóki nie chcą wsadzać do pierdla! Szkot jest oczywiście tematem bezpiecznym, ale już ta sama konstrukcja z Żydem postawiłaby twórców reklamy w gronie "kontrowersyjnych" :-)
Tematów do śmiechu nigdy nie zabraknie ;-)