20.1.11

Królową rozbolała głowa…

A mogło być tak pięknie – król, królowa, błazen i jurciopan w roli pierwszego rycerza. Na obrazku sytuacja jeszcze z dziś rano. Lewicowy błazen u boku prawego króla to dobra rzecz – jest jak dr Watson dla Holmes'a lub (jeśli to porównanie lepiej przemówi) zespół dla dr House'a, – łatwiej mistrzowi wysnuć prawdę, podjąć właściwą decyzję dzięki błędnym wnioskom takich podpowiadaczy. A królowa? Może nie wszyscy wiedzą – to ciekawy blog studentki wyłowiony przez JKM'a, który poprosił na swoim blogu o wsparcie dla niej. No i zaczęło się – jak taran weszła do finałowej dziesiątki, by jeszcze dziś rano usadowić się przy boku swego promotora. Ale napięcie okazało się chyba zbyt duże – och, ten cały zgiełk medialny – zrezygnowała z udziału w konkursie zostawiając za sobą jęk zawodu (kto by pomyślał, że wśród korwinowców jest takie ciśnienie na parytet;)
A my się radujmy – gej czyli "Abiekt. Obcy penetruje (nie tylko) internet" został wyrzucony poza nawias, strącony w czeluść pozafinałową (jednak nie są aż tak liczną i solidarną grupą społeczną, jakby na to wskazywał wywoływany przez nich klangor). Będzie miał nauczkę, żeby te swoje zainteresowania raczejhomikować” ;-)
***
I jeszcze jedna uwaga – nie bierzemy już udziału w 3. etapie konkursu, czyli kategorii open jaką ma być głosowanie na Bleggera Bloggerów. Zmienili regulamin w tym roku – na samym końcu nie będzie to już wybór dzięki sms-om lecz wskazanie spec-jalnego jury ;-)
Niech się wypchają!
***
jurciopan dziękuje za oddane sms-y, ale najpełniej odwdzięczy się dalszą pracą! Czekamy na nominacje. Bardziej wylewne podziękowania/analiza konkursu w oddzielnym wrysie.

9 komentarzy:

  1. Jurciu, gratulacje za zdobycie czwartego miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki! Ale najradośniejsze zawsze miejsce pierwsze i… ostatnie z finałowej dziesiątki ;-) Byłeś przedmurzem naszej cywilizacji, zablokowałeś "abiekta"! :-) Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulację Jurcio,
    Jestem pewien ,że każdy jeden mój i moich kumpli głos przyczynił się do zajęcia tak znakomitej lokaty, współczuję zmiany reguły w czasie gry, ale to typowe dla sowieckich okupantów :P
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Eh te kobiety. BTW nie rozumiem argumentacji że głosowanie na blog tylko wg polecenia np JKM jest czymś złym ale to temat na większa dyskusję. Konkluzja jest taka że niektórzy twierdzą iż nie można nikomu ufać. Osobiście Twojego blogu nie znałem ale zaufałem że jest dobry i się nie zawiodłem. Myślę że trochę tu po komentuje... narzazie uzupełniam zaległości!
    P.S Piszesz bardzo... hmm ... zwiewnie i lekko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. @Rotflesss
    Nie mam co do tego żadnych wątpliwości! Dziękuję za każdy sms! :-)

    @Marcin
    Witaj w naszym wyselekcjonowanym gronie ;-) Tu się raczej mało komentuje, bo każdy wpada na zwięzłego wrysa, a potem musie lecieć dalej, ale jeśli uda Ci się zaczynić jurciokółko dyskusyjne to zapraszam :-)

    PS: "nie można nikomu ufać" a także każdy przesadnie ufa sobie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jurciu, wrzuciłem Cię do znajomych linków. Nie ukrywam, ze liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Już Cię mam!
    A wiesz Tuudi, że ja też pochodzę ze Śląska?
    W Gleiwitz się rodziłem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. A! no i Marcin – dziękuję za bardzo pochlebną opinię. Napasłem oczy tymi pochwałami i zapomniałem napisać, jak jestem na nie łasy :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jurcio, wiadomo. Najlepsi bloggerzy pochodzą ze Śląska :D

    OdpowiedzUsuń