21.1.11

Czy kierujesz się sercem, czy rozumem…

… a może motywuje cię dławiący strach – dokonasz żywota z tepsą! Nie nie, to nie będzie historia o kimś kto nie mógł się uwolnić od przebrzydłego monopolisty, wręcz przeciwnie – jurciopan był niedawno świadkiem pewnej rozmowy w punkcie tepsy. Sam był zmuszony przedłużyć sobie dostęp do bloga i tak z nudów zapuszczał gumowe ucho w stronę rozmowy prowadzonej tuż za jego plecami. Do punktu przyszła pewna mocno już podeszła w latach kobieta – poruszająca się z trudem, z trzęsącymi rękami i drżącym głosem – zaczęła się wyżalać co ją strasznego spotkało dzień wcześniej. Otóż przyszedł do niej jakiś podstępny typ z pomniejszej, konkurencyjnej telekomunikacji (ona myślała, że to pracownik "telekomunikacji polskiej sa") i perfidnie wcisnął jej… tańszy abonament. Podpisała mu dokument, a teraz miała go ze sobą i płaczliwie zawodziła:
Co ja zrobiłam… Może i płaciłabym mniej, ale ja nie chcę nic zmieniać, proszę pani, ja jestem u was już 50 lat! Już nigdy nie wpuszczę obcego do domu… Czy da się coś teraz zrobić?
Dało się – umowę można było wypowiedzieć w ciągu dwóch tygodni, babcię czekała tylko pielgrzymka na drugi koniec miasta z pismem do centrali tamtej firmy. No i co się najadła strachu to jej. Wnioski chyba można sobie dopowiedzieć… I może w tym szczególnym dniu…
Wszystkiego stabilnego
dla wszystkich babć
w dniu ich święta! :)

2 komentarze:

  1. To po prawej to Wacek? Ze niby faceci kieruja sie Wackiem zamiast serca lub/i rozumu? On jest w mundurku?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie zamiarowałem, żeby przypominał czyjegoś wacka… Przy okazji – jest to "lalka voodoo" zaczerpnięta stąd http://szokblog.pl/t.jsp?idblg=4923
    pzdr, jur

    OdpowiedzUsuń