12.5.10

Ale ja jestem zalatany!

Pardon – oczywiście to jurciopan jest zalatany. To przez to zalatanie… Ale koniec biadolenia – był konkurs i trzeba go rozstrzygnąć. Oczywiście – kto jeszcze pamięta, że były do zebrania jakieś podpisy? Ten co zbierał! Posłuchajcie jaką przygodę miał Bastian16:
W tą niedzielę miałem niesamowitą historię. Z listą chodziłem po Dąbrowie Górniczej, moim mieście. No i tak przyczłapałem pod jeden z kościołów. Godzina koło 11, same moherowe babcie wychodzą, myślę sobie: nie ma na co liczyć, w główce pewnie Jarek jedynie istnieje, ale i tak postanowiłem poczekać. A nuż znajdzie się jakiś chętny. Podchodzi jakiś młody chłopak, ja do niego z tymi podpisami, że na Janusza Korwina-Mikke zbieram, że nie musi wcale głosować, ale niech da mu szansę itd. Na co jedna z babci jak usłyszała, to na mnie, że to ten od niepełnosprawnych, że "kaleki do gazu", że nie ma wstydu itd. Myślę sobie, nie ma sensu z nią dyskutować, gdy nagle podchodzi podobna do niej starsza pani i zaczęła mówić do niej: że Pani się nie zna, że "Korwin to najlepszy kandydat" i wręcz kazała jej tę listę podpisać. I same niezbite argumenty z jej ust padły. Coś niesamowitego. Może aż tak z tą moherową społecznością bardzo źle nie jest :)
Bastian16 wygrał T-shirta. Kolejny opublikowany uczestnik dostanie wipowski znaczek.

4 komentarze:

  1. Kurczę, wysłałem dzisiaj historyjkę, a tu już ktoś zgarnął nagrodę :/ I w ogóle toto niesprawiedliwe (społecznie!) jest, bo nie było terminu nadsyłania prac.

    Pzdr, Ozi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak nie było to mogło nastąpić w każdym momencie ;) A że jednocześnie nie miałem czasu na regularny wrys... Nie martw się, pomyślę o jakimś pocieszaku ;)

    pzdr, jur

    OdpowiedzUsuń
  3. tw. czy te wiposkie znaczki wogole beda gdzies do kupienia dla ludu wszelkiej masci..?

    OdpowiedzUsuń
  4. Są cały czas na partiawip.pl, konkretnie – http://tiny.pl/httw8

    pzdr, jur

    OdpowiedzUsuń