13.11.09

A guzik jurciopana to obchodzi!

Co oczywiście nie oznacza, że jurciopan może pozostać obojętny wobec równie zaangażowanej reklamy społecznej. Gdy widzi tak mroczny billboard i tak wyzywające pytanie to z miejsca dostaje wysypki uczuleniowej, a w głowie formułuje się wrys. Wszystkie "ale" zostaną spisane ale... dopiero po weekendzie.
–––
Zdjęcie pobrane [STĄD]

PS: Tymczasem jurciopan zaprasza do prześledzenia rekordowej liczby komentarzy (50% pochodzi od jp) cztery wrysy wstecz [TUTAJ], rzecz dotyczyła symboli wiary w przestrzeni publicznej ale dyskusja zeszła na alkohol i jeszcze dalej.

5 komentarzy:

  1. Ile czasu zajmuje drogiemu jurciopanowi stworzenie obrazka na bloga? Domyślam się, że trwa to o wiele szybciej niż u przeciętnego amatora, ale ile właśnie? 2min? 5min?

    q-bazz

    OdpowiedzUsuń
  2. Różnie, 10 min to chyba absolutne minimum. Nieraz pewnie z 1/2h i więcej. Czasami wsadzam jakieś "gotowce" z przeszłości, a nieraz, tak jak dziś, ratuję się cytatami z sieci – może coś graficznego od siebie jeszcze tu domyślę ;)

    Np: ta rakijka wczoraj – wziąłem "Siwuchę" z netu, wykasowałem etykietę, wstawiłem "Ю-р", sygnatura cyrylicą (musiałem odświeżyć sobie ten alfabet;)... voila, 10 min.

    Ale uwaga – to jest całkiem realny projekt, rakija już przemycona, czeka na rozlanie.

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie ale muszą być przemyślane, toż to zahacza o religię, filozofię, socjologię, psychologie, medycyne, zwłoka zrozumiała.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz mnie! Wierzaj mi – a tak się wahałem nad tym "wszystkie" :)

    pzdr, jur

    OdpowiedzUsuń
  5. sie można czasami zagalopować się ;-)

    OdpowiedzUsuń