2.2.11

Tak to musiało być…

{stokrotka}, czy wiecie jak rozdać nominacje na blogi?
Wiem jak powinnam nominować {towarzyszu}, ale boję się, żeby to nie było szyte zbyt grubo…
Słuchajcie no {stokrotka} – przestańcie myśleć! Czy wy nie zapominacie skąd wam nogi wyrastają! (he he, ale to fajnie sformułował ten czart {michal})
Chodzi o to, że {pan i władca internetu} zdystansował przeciwników, a i pisze zadziornie! A "część dziennikarska mnie" to lubi. Poza tym jak mu nie dam nominacji, to będzie szemranie, że się go boimy!
{pan i władca internetu} musi beknąć za to co zrobił – wypchnął z finałowej dziesiątki {ambita}, kolorowy blog mojego wnusia! Ale poszło mu w tych "manipulacjach" aż za dobrze, więc masa uwierzy jak powiemy, że oszukiwał.
A co zrobić z {jurciem}? Politykuje rysując, robi fajne fotomontaże…
{stokrotka}, czy mamy wam przywrócić szparę między jedynkami?! Tak już na stałe? Wiem, że {jurcio} jest fajny, zabawny i w ogóle! Ale ma niewyparzony język i podpadł nawet mojej {górze}! Musi polecieć! Mamy tam w dziesiątce kogoś naszego?
Jest blog {barteczka}. Udało się go ukryć przed okiem {pana i władcy internetu}. Szykuje coś ekstra w razie wygranej – przesyłam plik, proszę zaakceptować…
Co? Gdzie? Nic nie widzę… a jest! Pieprzony skajp… to mówicie, że {pan i władca internetu} też używa tego ustrojstwa do prowadzenia rad partyjnych w tym swoim WiP, nie – UPR-WiP? RP-JKM… jak się to kurde nazywa?!! Szelma zmienia nazwę co dwa miesiące doprowadzając mnie tym do szału!!! No dobra, co tu mamy…

Nie, jego też wypieprz. Dla równowagi, żeby nie gadano, że samą prawicę szarpiesz… Zresztą, to bezpośredni konkurent mojego wnusia! Weź jakiegoś {młodego} (że niby na zachętę), tego {maryśkę} od legalizacji dragów (dzieciaki to lubią) i jeszcze {kogoś} z pozostałych. Zamykam czat.
Tak jest {towarzyszu}.
[nominacje Moniki Olejnik w kategorii "Polityka i społeczeństwo"]

4 komentarze:

  1. Jak rozumiem, ja jestem tym młodym - na zachętę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkie podobieństwo jest przypadkowe!!!
    Tak wyszło :-)

    Aaaa – no i gratulacje tak w ogóle! Śląsk rządzi!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki! Miałem nadzieje, że spotkam się z Jurciem na Gali. Może w przyszłym roku ? :)

    OdpowiedzUsuń