11.1.11

Techniczny wrys konkursowy

2. etap konkursu już się rozpoczął, można głosować. Jak na obrazkach – żeby oddać głos na jurcioblog wystarczy wysłać SMS-a o treści C00186 (dużeC-zero-zero-186) na nr 7122. UWAGA – jedna komórka=jeden głos – można wysłać tylko jednego SMS-a na dany blog. Koszt – 1,23. Hmm, rok temu było 1,22… ciekawe dlaczego…







Może warto od razu oddać parę głosów – przy pięciu, pojawi się pierwsza kuleczka… To fajnie wygląda i zdaje się, że przesunie bloga na czoło stawki ;-)

4 komentarze:

  1. Głos poszedł. Chociaż JKMa pokonać będzie bardzo ciężko.

    Pozdrawiam, PI

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie nie – mi wystarczy przebywanie z nim w 1. dziesiątce ;-) Poza tym samego zwycięzcę wskazuje juror.

    Dzięki! No i odwzajemnie się ale już jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Już posłałem nowine wśród znajomych :)
    sam również nieomieszkałem 2 smsy rypnąć.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki wierny Rotflesssie :-)

    @indywiduum – moje poparcie też poszło ;-)

    A teraz się rozłączam… mam problem z netem, ledwo mi sie udało dotrzymać obietnicy wrysa u sąsiada ;-)

    OdpowiedzUsuń