24.1.11

My cesarz!

Oddajcie cesarzowi co cesarskie, a Bogu co boskie.
Tym cytatem totalniacy, znawcy ksiąg z bożej łaski, zastraszają całe rzesze naiwnych katoli oraz mniej rozgarniętych księży, którzy powtarzają później błędną interpretacje np. na falach radiowych. Czy my jesteśmy jak jehowy, którzy rozkminiają wszystko dosłownie i jakby byli nie z tego świata? Tymczasem przełożenie tej przypowieści na czasy dzisiejsze w Polsce demokratycznej jest bardzo proste, jurciopan zaraz to uczyni i ubierze przy okazji w protestsong skierowany w kierunku obecnej ekipy:
Donaldinio Tusku! I ty psie, jego gabinecie! Wy – słudzy ludu z nadania demokratycznego. Oddajcie naszą kasę! Oddajcie ją "cesarzowi", czyli nam – LUDOWI! Który w d…kracji pełni rolę suwerena.
Tak lub podobnie można będzie pokrzyczeć jutro od godz. 16-ej na Wiejskiej. [LINK]

3 komentarze:

  1. Napisałem notkę o blogach jedno-kulkowych, czyli takich jak Twój.

    Pelnakultura.wordpress.com

    Polecam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja mam jedną kulkę? Skandal! Przecież wyraźnie napisałem, że bojkotuję III rundę. Widocznie ktoś przez pomyłkę zagłosował… Ale przeciż rąk jemu/jej nie pourywam :-)

    PS: Ta 3. runda jest bez sensu – zmienili regulamin, żeby nie opierała się tylko na sms-ach (wtedy Korw by wygrał, bo jest cesarzem internetu), po głosowaniu z 10-ki bedą wybierać jurorowie. Więc na co te sms-y? Niech już będzie jak na oskarach – niech wybierze kapituła czy ktośtam z całej puli finałowej. Albo nawet ze wszystkich zgłoszonych! A co – na pewno niejeden ciekawy blog odpadł niezasłużenie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Grzegorz Król3/31/2011 12:30 PM

    WOW , Genialne że też ja na to wcześniej nie wpadłem.

    OdpowiedzUsuń