6.7.10

Więcej czadu!

Mamy prezydenta z wulgaliberałów – pełnego niewymuszonej swady rock'n'roll'owca. W komentarzach załamuje ręce Rotflesss, że „cisza wyborcza była nagminnie łamana”, anonimowy antydemokrata pyta „no i co z tego?”, a jurciopan się dziwi – czemu tak rzadko?! Niewiele brakło Kaczyńskiemu, żeby wykrzesać z tego wątpliwego widowiska przynajmniej trochę iskier, takie 50:50 na wejściu pozwoliłoby się pośmiać z min w obu sztabach! Gdzie popełniono błąd? Kto winien? Zdaniem jurciopana zawiedli księża. Gdzieś zagapili się w ten niedzielny dzionek, ktoś zrobił im wodę z mózgów, że nie wypada, że ani mru mru nt. kto powinien zostać prezydentem, że trzeba trwać w neutralności. To oczywiście bullshit, ale nawet jeśli to ze strachu przed karami, to od czego są wytrenowane zdolności krasomówcze i cała ta osławiona kreatywność czarnych w manipulowaniu naiwniakami? Wystarczyło, niby to przypadkowo, przejęzyczyć się i przywołać Sodomę i Komorrę… lub (w wiejskich parafiach) wskazać na wyższość polskich kaczek nad zagranicznymi (donald); a z ostrzejszych (w temacie dialogu) – nie powinien się przyszły prezydent wdawać w prze-komorzanki ze zboczeńcami! Tymczasem co usłyszał jurciopan ledwie godzinę przed końcem ciszy wyborczej? Żeby modlić się za in-vitro!!! Nie wprost – kaznodzieja jakoś bezwolnie zgłosił intencję:
„Módlmy się za obu kandydatów na prezydencki urząd, żeby dotrzymali obietnic wyborczych.”
Podsumowując: Czcigodni Duszpasterze – poprosimy kazania krótsze (do 5 minut max), lecz treściwsze!

6 komentarzy:

  1. Haha, niezły wrys.
    Ja tam rąk nie załamuję ,chodziło mi o to że oni mają gębe wytartą frazesami o demokracji, a jak przychodzi jej sprawdzian,łamią zasady jak popadnie.
    Czyli kurewulgarnestwo w biały dzień,bardziej chodzi mi o łamanie prawa i zasad w tym przypadku,ale jeśli tak to my też powinniśmy w tej materii zacząć krakać.
    http://www.gettyimages.com/detail/56465287/Hulton-Archive np. takie coś pod lokalem wyborczym:)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Swoją drogą ciekawy post na salonie wywęszyłem.
    http://etyka.salon24.pl/204256,osiem-miliony-w-dniu-czwartego-lipca
    A propos co sądzisz o s24?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. @Rotflesss – nic nie sądzę, nie bywam na tego typu salonach."0" i czasu i ochoty – ja rzemieślnik prosty jestem ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. A no .
    Widziałeś? http://www.youtube.com/watch?v=7Q_OgtZFsto&feature=popular

    sobie jaja robią w kurniku, a ja mam tu smakołyk z polańskiego podwórka

    http://www.youtube.com/watch?v=7Q_OgtZFsto&feature=popular

    około 1 minuty.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń