30.3.10

hey hey can you hear me

Ważna wiadomość z ostatniej chwili – Rickie Martin ujawnił, że jest gejem. Błe… intuicja dobrze jurciopanowi podpowiadała – zawsze uważał, że bardziej naturalny jest Enrique Iglesias. Znając jego tatuśka, nie grozi nam, że kiedyś przekroczy tę cienką granicę.



Szkoda, że Rickie, który sam jakiś czas temu stał się "tatuśkiem", nie wziął przykładu z naszego Jacka Poniedziałka:
Może to jest niedojrzałe i infantylne, ale nie mam potrzeby posiadania dzieci. Może jestem chodzącą konserwą, ale uważam, że dziecko powinno mieć tatę i mamę. Mam bardzo nienowoczesne poglądy na adopcję dzieci przez gejów. Widziałem parę takich rodzin i nie podobało mi się to.
(…) Jestem za rejestracją związków, ale przeciwko małżeństwom. Nie rozumiem, dlaczego mamy naśladować, udawać związki heteroseksualne? Że niby też żyjemy jak kobieta i mężczyzna? Po co?
Cytat [STĄD]. Żeby nie było za wesoło, jutro, a może nawet pojutrze, nie będzie wrysa.

8 komentarzy:

  1. Po to - głupi chuju - do do Iglesiasa oczywiście, że tak świat ustawiony. Góry są górzyste a doliny zazwyczaj płaskie. Takim idiotycznym akcentasem spłaszczam wypowiedź bo to postać, której szkoda poświęcać uwagi. Najgorsze, że takie Iglesjasy Tworzą rzeczywistość.

    OdpowiedzUsuń
  2. @Bareya – spłaszczyłeś mi złożoność wrysa :) Odpowiedziałeś trzeciemu bohaterowi Jackowi Poniedziałkowi. Pikantne jest to, że sam jest homo-wiadomo kim, a jak na to, to faktycznie jest bohaterem! A Iglesias – szedł ramię w ramię z Rickie'm, a teraz go przynajmniej o tą długość ch... wyprzedził ;)
    Pisząc, że nie będzie wrysa w myślach liczyłem na jakieś krwiste komentarze i się nie zawiodłem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bareyowi żal dupe ściska jak widzi swojego ukochanego rickiego martina że nie może mu wylizać d... bo miejsce już zajęte.
    A tak na poważnie wrys totalny jak reszta innych ale żeby nie spłaszczać innych to moim faworytem jak narazie jest "bauhausowy guzik"
    Greetings.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rotflesss! Gdzie byłeś całe moje jurciopanowe życie!! :P
    "Guzik" to sama prawda, nie chciało być inaczej...

    OdpowiedzUsuń
  5. @jurcio
    Dużo by gadać gdzie byłem:D
    Tzn. twojego bloga znam od kilku miesięcy ale prawdę mówiąc to JKM odświeżył mi pamięć.
    Co by tu się rozpisywać wg.mnie twój blog jest jednym z najlepszych w necie,przekazem lepszy od JKMa i wielu innych dlatego wcale się nie dziwie że jesteś przemilczany w internetowej sferze bo lewaki prawdy o wolnym rynku i libertarianiźmie nie znoszą.A ty do tego masz mega talent graficzny i ironiczny co bardzo cenię.Obyś po tych pochwałach tylko nie wypadł z formy:p
    Pozdrawiam.
    p.s Mógłbyś coś wspomnieć o Grzegorzu Braunie?

    OdpowiedzUsuń
  6. Dzięki Rotflesss, to najpiękniejsze kadzidło jakie mi się trafiło! Ale spokojnie, z formy mnie to nie wybije ;) najgorszym wrogiem jest brak czasu.
    O Braunie muszę się doszkolić i być może poczekać na stosowny moment – jak najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiedziałem że się spodoba.
    Co do Brauna to jest ciekawa historia ,
    dam linki do stron żeby nie zasiać dezinformacji.
    http://www.youtube.com/watch?v=toHUi6euXqE -
    jak poczujesz niedosyt to w kanale UPRWschowa jest reszta.
    I ten- http://rybitzky.salon24.pl/157456,grzegorz-braun-prosze-mnie-aresztowac
    Wszystko to przez http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/8,93344,4094371.html wybacz za link z gazownika ale czasem trzeba gówno zobaczyć żeby dostrzec chamstwo.
    Sam jestem z Wrocławia i wiem z autopsji jak mocno ustawiona jest tutaj bezpieka.
    Część dalsza kadzenia - "Przerwa na reklame" mistrzostwo w podejsciu do sprawy posiadania broni,a kiedyś dałeś jeszcze 2 okładki z pewnej gazety i na jednej był murzyn a na 2 nie.Kwintesencja absurdu poprawności politycznej nawet osoby apoglądowe którym to powysyłałem śmiały się aż brzuch je zaczął boleć.

    OdpowiedzUsuń
  8. @Rotflesss
    toś awansował, po tej drugiej chwalbie, na oberjurciofana :)

    OdpowiedzUsuń