16.7.09

Uwaga z przegrzewaniem!

Pod wpisem JKM'a dotyczącym sprawy „uznania za niekonstytucyjny nakaz zapinania pasów w samochodach” jurciopan komentował, a gaianer rozwijał:
  • jurciopan |
    Czy ktoś może sprawdzić dla mnie niekonstytucyjność picia i prowadzenia? Uwielbiam jechać i mieć zimne piwko między udami.
    • gaianer |
      Żart. Ale na miejscu, jak najbardziej :-).
      Dla mnie jednak nie jest to śmieszne. Jak i zaglądanie mi Psów do WNĘTRZA MOJEGO samochodu, który jest moją własnością i MOJĄ jest sprawą, co w nim wożę i czy jest to może puszka zimnego piwa między nogami (uwaga na jajka w niskiej temperaturze ! :-) ), antyradar, kontener wódki, czy kanister benzyny, papieros między 2-ma palcami jednej dłoni, kanapka z szynką, telefon komórkowy (czy mikrofon CB), z zestawem bluetooth, czy bez, jedna rybka... [wytłuszczenie jurciopan'a]
Wszystko cacy gaianer ale zobacz to – [Niepokojące dane ws. bezpłodności Polaków]. Od kiedy to chłodek szkodzi na jajka? Nie żeby zaraz ciekły azot ale zimna puszeczka jest bardzo wporzo w te upalne dni. Zanika tego typu wiedza w narodzie – na podatkach, ekonomii i polityce każdy się zna ale żeby zadbać o samego siebie, to już brakuje czasu i chęci. Dla odświeżenia wiedzy anatomicznej, jurciopan posłuży się planszą z nieocenionego streetanatomy i będzie namawiał do wyciągnięcia wniosków.

I jeszcze jedno gaianer jurciopan nigdy nie żartuje.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz