
Wracając do 
logo-tematów. 
BP jest ostatnio zawzięcie  przez 
wszystkich kąsane, w tym także przez grafików różnej maści. Urządzają sobie nawet konkursy oszpecając znaczek koncernu. Bardzo słusznie – 
BP zrobiło sobie jakieś 
gejowskie słoneczko, zamiast wiernie trwać przy 
oldschoolowej tarczy 
à la americano. 

Jest to przy okazji rada dla nich – wrócić do starego 
logo dostępując przy okazji 
katharsis. Ludzie się łatwo dadzą nabrać – to będzie już inna firma, nie związana z wysiękiem ropy. Swoją drogą w Polsce jest to chyba mało popularny temat, gdyby napuścili mazutu do Odry, to co innego! Ale – obrońcy socjalni całego świata powinni jakoś zareagować, wszak bojkot stacji 
BP sprawia, że wielu szeregowych pracowników mających na utrzymaniu rodziny itp itd straci pracę. 
Proletariusze wszystkich krajów – nie dajcie się! Jakaś 
ekologia nie jest chyba ważniejsza niż 
ochrona pracownika i jego miejsca pracy. Ale to jest taka lewacka logika… Widać ją zresztą na każdym kroku, oto darmowa 
wyb-gazetka „
Metro” krzyczy tytułem – 
„Nie kupuj psa z bagażnika”. Bo ponoć przy jakimś stadionie są sprzedawane zwierzęta trzymane w nieludzkich warunkach. Toż trzeba je czym prędzej wykupić, żeby nie zdążyły się przegrzać! Działajmy.
 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz