Niepokojące ICH prognozy przewidują, że jak tak dalej pójdzie, to stosunek liczby harujących do emerytowanych, niebawem gwałtownie się zmieni na niekorzyść tych drugich. Puszczają więc w tivi różne przejmujące reklamy uświadamiające, które mają nas zachęcić do pociupciania, a w efekcie do wydania na świat nowych trybików, które będą miały za zadanie wzmocnić tę zardzewiałą maszynę emerytalną, znaną pod kryptonimem ZUS. W związku z tym jurciopan, który jest na reklamy (zwłaszcza te społeczne) bardzo wyczulony, ma dla ZUSu dwie wiadomości – dobrą i złą.Dobra:
„ZUSie – mam zamiar mieć dużo dzieci!”
Zła:Ktoś musi przede wszystkim zapewnić emeryturę jurciopanowi ;-)
„ZUSie, ZUuuuSie – zrobimy cię na szaro! Nie powąchasz, żadnych pieniążków!!!”
--------
Ilustracja – Giger
analiza dobra a teraz plan:
OdpowiedzUsuń1. poki co nie ciupciamy = brak "ZUSowskich pacholkow"
2. ZUS pada jak padalec w AD ~ 2020
3. zaczynamy ciupciac ale juz w normalnosci i mamy srednio 6-ke dzieci
4. swiat jest uratowany!
okay?
2020? okeeey… dam radę! AVANTI!!!
OdpowiedzUsuńNo jak zaczniemy płodzić dzieci a ZUS padnie w 2020 to nasze dzieci wówczas 10 letnie jeszcze nie zostaną obarczone przymusem ubz. Kiedyś (mając) 15 lat jak jak moja nauczycielka historii powiedziała że nie ma telewizora to pomyślałem że jest dziwaczką. Dziś wiem że naprawdę była dziwaczką ale nieposiadanie tv to dobry wybór :D
OdpowiedzUsuńMyślę, że nr1. chciał sprawdzić moją zdolność do poświęceń ;-)
OdpowiedzUsuńZ telewizją to faktycznie dobry wybór, zwłaszcza pod kątem dzieci – z niej mogą się dowiedzieć, że ZUS "musi" istnieć!
w Jurciopotencje nigdy nie watpilismy :-)
OdpowiedzUsuńtak wiec Avanti!!
a w jurciowstrzemięźliwość?…
OdpowiedzUsuń;-)
ta od piwa to nie wierzymy nic a nic ale w temacie kobiety to moze i tak... ?
OdpowiedzUsuń:-)